sry för dåli updt!

Heej ! Asso sry för dåålig uppdatering! Men har haft mkee så drf<3 Ska berätta nu hur heela helgen har varit! <3

I fredas så åkte jag robyn elli o maria o kolla på bio ! :D :D Vi såg på I am number four o de va typ en actionfilm :P. Men jag o Robyn vi satt bereved varann o de va typ såhär skämt typ lite roliga men vi va efter liite o fatta int dom, haha aa så sen så skratta vi efter o ba hahahaaahaaaahaha lätt som värsta åsnorna! thahah!!<33
men filmen va bra!

sen efter åkte jag o robyn o elli hem till elli o där åt vi våfflor! muums ;P
Sen så åkte robyn hem o jag sov över hos henne <3

Och sen på morgonen då så kom siskan in (ellis katt) o hon hade typ bajsat eller nåt o då så bar elli upp henne o sen efter luktade såååå ääääckliiigt i hela huset o på Elli!! hahahahaa o lite på mig för jag klappa henne ;PP. Sen så försökte elli få bort lukten med PARFYM!! o hahaha gissa hur de luktadeee!? fyyy asso! Men sen duscha jag o de gick bort :).

(Nu kommer de bästa på dan tkr jag!) Sen så hämtade mamma o pappa mig efter o då så åkte vi till sigges Cykel o köpte en ny till mig o mamma o isabelle!! De va kul :D. Min e typ grå o sen har pakethållare o korg :) e nööjd ;). O mammas e röd men pakethållare o korg o isabelles e typ samma som mammas fast mindre ;).
de va kulkul.se !

Efter åkte vi hem o så ordnade vi i våran lilla gula stuga o där lämnade vi cyklarna :). Efter de kom Olle o Pernilla o sen kom Paulina, o Pau har köpt Ipad 2!!!!!! Lyllo henne vill oxå!!

O nu funderar jag på om jag ska köpa en iphone eller en ipad (när jag har råd alltså:P)

va tkr ni ?!

Ska jag ta Iphone eller Ipad 2?

View Results
Create a Blog Poll

oj den blev lite konstiig :S :S
men aja ! <3

Kommentarer
Postat av: Jossan

Köp en ipad 2:) Den e bra, min morbror köpte den samma dag den kom ut ;)<33

2011-03-29 @ 20:15:38
URL: http://jojoscrazylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0