J*LA SK*T daag!!!!

Guuud asso rent ut sagt har jag haft en HE***TES DAG!!

Idag hade vi friidrottsdag och vi började kvart över tio, sovmorgon :D

Men ni ska ni se vad som hände mig idag!! :@

1. Dagen börjar med att jag tror att kl e kvart i 10 o har jättelite tid på mig. Men såklart så e kl inte kvart i nio utan kvart i åtta!!!!!! Så då var jag ju jättetrött o sur!
2. När vi kom fram till IPn lixom så regnar det o jag hade korta skjorts o en munkis och vi skulle äta så jag o evve satt där i regnet o åt o blev dyblöta!
3. Jag suger på o i allt. Och e sämst på alla grenar av typ alla 6orna, vill int prata om de, känns ju bra ?
4. Och när vi ska hoppa häck så typ stukar ja foten så haltar!!!
5. Och nu till dagens höjpunkt:
JAG TAPPAR MIN MOBIL I EN FYLLD SOPPTUNNA SOM E HÖG!!! Pluss att den hamnar LÄNGS NER I TUNNAN!!!!
Men sen kommer axel, thihi, o tar upp allt skräp o min mobil ! :D Dagens hero :PppPPppPP

GREAT ?




Men imorn blire iaf kul, ska me evve till hennes landställe :D :D <33


pussN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0