twister !

hihi det har ju typ kommit en ny bana på grönan, twister. vet typ inget om den men det e typ jossans farbror som  byggt den! ja ba gaaaaeeeesshhhh !!! Fett kul ju <3
Asso min kusins kompis pappa har byggt typ nåt på grönan, och då fick han fyra biljetter som man får:
1. Ett åkband o typ få gå före i kön!?
2. får äta hur mke godis o snacks som helst, GRATIS
det e ju f*n bäääst!!
Och då så gav han två biljetter till min kusin petrus o hans pappa !! Så nu e petrus min "farbror" niklas, Petrus kompis och hans pappa på grönan!!! :@
eeeh AVIS?

Så asso jag undrar nu till jossan om hennes farbror också får de eller nåt :)

<33

Grönan in my <3 4 eva
thihi
samma med italien!

Nu ligger jag o solar. Har typ mest varit hemma o innan var jag hos mormor o vi försökte göra najsplättar men det gick inge vidare.... :P

ska kanske va me narin o company ikväll <3

pussN


Kommentarer
Postat av: Jossan

Tror inte han får det, och om han får det tar han nog dom till sina barn :p

Hoppas du kan vara med ikväll, har inte träffat dig på jättelänge! :)<3

2011-05-07 @ 16:02:48
URL: http://jojoscrazylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0