Löördag.......

godmorgon :)

Lördag idag. Har precis duschat o känner mig fresh!
Asso har typ f1 mke ångest asso i övermorgon börjar skolan o vi har prov på torsdag?!! :( :( :( :( :( :(

DÖÖÖÖÖR

Men jag hoppas att nåra andra har det bättre än vad jag har lixom....
E asnervös ver jag vet inte vad jag fick på SO provet o tänk om jag får F då måste jag göra Retest o allt!!! ;( ;( ;(

Ni får hålla tummarna åt mejj satt det går bra asso!<3


Idag har mamma o moster planerat att de ska till en park, vilket jag inte är sugen på om man säger så.... Jag kunde ha följt med om det var till en skog, men en park... knappast.

Jag uppdaterar senare!


gammal bild..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0