FUNDAY

Idag var en rolig dag! Hahaha åh vad töntigt :') Nej men den var fett najs! I skolan hände inte så mycket. Sen efter gick jag hem med Maria! HAHAHA åh vad kul det var! Höll på att dö när vi skulle laga mat!! Maria sprang runt och skrek om attt nudlarna blev överkokta, jag stog med gaffel och kniv i hande medans all bacon blev brända - sen potatisbullarna blev kalla och brända... haha lyckade :') Sen efter maten träffade vi Marias granne som heter Oskar! Det var... najs .. ;)))  Och nu är jag här! Ska snart göra Svenska läxan. MEN VÅR REKTOR ÄR KNÄPP. HON TYCKER ATT MAN SKA LÄSA LÄXOR OCH PLUGGA 80 MINUTER OM DAN????!!!!??! GUUD! Hon måste väl inse att det är inte någon som gör?!?! Inte ens i veckan? Åh så irriterad. Amen imorgon börjar vi 20 i 10! Så bra :D Men nu måste jag dra. puuuuss
mumsimiddag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0