SISTA SOMMARLOVSDAGEN :'(

Hej vänner! Sista sommarlovs dagen idag då :'( Känns så tråkigt. Har världens skolångest. Är i en depresionskälla nu. ååååhhh. haha Xo. Fast mitt lov började underbart och slutade underbart!
Ett lyckat sommarlov :D Och i vinter och höst när löven faller och det börjar bli kallt, etc, ska jag tänka på Sardinien och Italien!! Åh guuuud saknar Italien mest i världen :'((( Typ gråter. hahaha. Men det är som ett andra hem!
Ska köra gärnet den här terminen och nästa så jag kan åka ner till Italien i vinter kanske. Skulle vara helgrymt!!
Och appropå terminen... Vi börjar 8an! omg känns som jag gått på engelska typ 1 termin!? Nej men tiden har flygit iväg, redan 8an snart 9an... Kom ihåg i 6an när alla ba "Åh inga riktiga betyg nu kan ta de chill, bara i 8an och 9an man måste plugga" och sånt typ. Och nu är vi redan där!! Vi har ju fått nya klasser och lärare, allt! Känns rätt konstig att börja i en ny klass... Åh kommer sakna gamla klassen jättemycket!!! Men några elever från 7b går i min klass nu också, 8C... Sen ska Isabelle min lillasyrra börja 4an och min kusin, 5an! Så det blir nog bra.. :)
Aa som sagt, sista dagen... Är sjukt trött!! Vi la oss 3 igår? Men vaknade vid halv 12. Ändå dötrött :p
Ikväll ska jag lägga mig tidigt så jag är pigg till imorgon. Imorgon, (hoppas jag) kommer bli en chill dag. Börjar 10 sen så serveras ingen lunch i skolan så antagligen slutar vi 11-12? Hoppas!
Ni alla som börjat skolan eller har kvar lov, hoppas ni har det jättebra!! Och haft ett underbart sommarlov!!
 
Nu ska jag kolla på tv. :)
 
Ojsan långt inlägg, ni får medalj om ni orkar läsa allt!! haha :D
puss
 
saknar!!!! <3
blog u later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0