SOME NIGHTS

En av mina favoritlåtar! Har inte lärt mig texten ens, haha men den är så bra! :D Gillar Fun, altså bandet.
Aja kom precis hem från en inte-kul dag. Det har regnat konstant HELA dagen. Så vi var i ett växthus på botanska trädgården eller vad den heter. Guidad tur typ. Var verkligen tråkigt! Fast det var ganska fint att kolla på alla växter :)
Sen efter åkte jag och Maria till T-centralen för att kolla om vi hittade hennes paraply som hon glömde på tb :( Men det fanns inte. Så vi gick till Clas Ohlson och köpte ett nytt! Eller ja, jag gjorde det för mitt var redan trasigt! :/ :)
Nu är jag iaf och lyssnar på musik <3
Ladddar upp senaste köpen nu med en gång! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0