TILLBAKS, PÅ RIKTIGT

Heeeej! Ja jag vet. Har inte bloggat på typ 2 veckor, eller hela sommaren... Men tycker att nu när det är sommar ska man njuta och inte sitta vid datorn! Men nu när lovet börjar gå mot sitt sluta kommer jag tillbaks, från mitt helt underbara sommarlov! Det har verkligen varit bäst i Sommar!! Är så glad! Summer 2012, memories.. <3 (haha töntigt)
 
Tänker sammanfatta det lite, kan inte berätta hela, hehe.

 I början var jag mycket på grönan, dansläger och med kompisar!
blekis :o
 
Sen I italien var de sååå härligt! Åh kommer alltid minnas det här året. Vi hade de underbart på Sardinien, eftersom kusinerna och var med! Plus Virginia och Maddalena och Bebbe. 2 veckor! I Padova, mitt andra hem var de så varmt och så mysigt. Älskar Italien. Har lärt mig ännu mer Italienska så prata nu flytande! :D
(Min kamera tar faktiskt rikigt bra bilder!!)

Tog 3000 bilder med min kamera, hehe så alla kommer inte upp på bloggen. Men ska ha ett inlägg där jag lägger upp de bästa iaf! Sen på fb har jag lagt upp några också :)
 

Nu de sista veckorna och efter vi kommit hem från Italien har jag varit mycket med mormor, kompisar och familjen! Plockat jättemke blåbär faktiskt!! Finns huuur mycket som helst i en hemlig skog som vi känner till :)
Har inga fler bilder från efter, men det har bara varit en fantastisk sommar!! Hoppas nu att ni alla har haft det lika bra! :D Och följ min blogg för nu ska jag blogga på heltid, haha! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0