SUPER DAG

hej sötisar!
Måste bara säga att jag älskar er mina fina läsare! Blir så glad av de fina kommentarerna ^^ fortsätt så!♥

Idag har det verkligen varit en super dag haha! Har varit med Ullis, Hilda, Elli och Ika som jag sa.
Bästta 'sista dagen innan lovet' dag!!
Först så var vi hos Elli, där vi spelade Just dance på wii. jättekul!
Sen tog vi en härlig promenad till Nälstaskolan - vidare till en kiosk (där vi skulle köpa något). Istället gick vi till Hilda för att baka.
Haha det var så kul där! Vi spelade spel och bakade kokostoppar och hallongrottor/kolakakor!
tog massor av bilder!!


hilda när vi körde just dance - bäästa slutposen ju! :D

hehe... jag

ullis!
tyvärr inga på ika o elli... :(

sötis!








orkar ej ladda upp fler :P
love to u girls - you made my day! ♥

oupsi... de skulle ju INTE bli ett långt inlägg :P

Kommentarer
Postat av: Amanda ♥

Svar: Åh tack! Allt är bra med mig, själv då? :)

2012-01-08 @ 20:04:07
URL: http://canonislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0