VENEDIG

Heeeej!! Idag var vi i Venedig!! Underbart :D Sà vackert! Fòrutom att det var typ 43 grader och man hòll pà att dò var det jattebra! Kòpte 3 masker till mig och Aurora och Isabelle + presenter, hihi ^^ Igàr gjorde jag ett inlagg men det raderades sàklart!! Ah irriterande! Berattar iaf lite kort om dagarna.. Fòr det mesta har vi varit hos Matilde och har. Ja ifs har vi varit borta pà luncher och sànt... Vi var pà Conetta pà lunch (checcos bror) haromdagen. Och hos hans kusiner. De har en jaaaattestor pool!! Sà harligt att bada i den :D Men tankte fòra òver nàgra bilder ifràn kameran!! Ska se om det funkar, fòr om det gòr det sà kommer det ett inlagg med nàgra! 
jaaaa det funkade :D :D Sà nu fàr ni en bild har sen ett helt inlagg me maaassor!! Haha vad tòntig jag ar... ;)
 

Kommentarer
Postat av: william

gud avd härligt allt låter:D 'är så aviss nu;D

SV; det är supergott:DDD
Och säg gärna vad du tycker om min "Miss Alice" Teckning som jag har skissat:D

2012-07-08 @ 12:23:51
URL: http://funnyones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0