TOOOOOO ITALYYYY!!!!

Åååååh jävlar vad jag är taggad!!! Precis varit och sagt hejdå till min bästa vän Sarah!! Kommer sakna henne och alla andra så mycket!!! Ni får ha det så bra!! Vi ska ta bussen snart om en halvtimme ungefär, och sen pendeln från Spånga. Åh jobbigt att åka kommenalt ända till Skavsta! Aja. Och gissa vilken tid jag vaknade idag?! 6! Resfeber antar jag. Idag är det fint väder i Sverige, ganska konstig i ju med de andra dagarna... Aja nu blir det stressigt här, vi hörs mina älskade läsare, kanske bloggar i italien får se med internet osv.., Men så länge: Hoppas ni får en underbar Semester vart ni än ska och med härligt väder!!!♥
 
Nya glajjorna!! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0