HAPPY SATURDAY

Heeej! Är jätteglad nu. Dels för det är Lördag och för jag har shoppat!! Haha.
Kom precis hem från Bromma blocks. Var där med familjen + Sarah. Vi skulle köpa vinterskor och jacka. Först gick vi in på XXL, där hittade jag ett par jättefina Uggs. Dock var de inte äkta, utan ett annat märke som heter Bearpaw. Självklart var de i äkta fårskinn. Sen gick vi vidare till Stadium. Köpte ett par vantar, kollade på jackor men hitta ingen :/ Sen inne där på Bromma Blocks Centrum hittade jag ett par ursnygga timberland kängor (eller om det var något annat märke)!! Vi köpte dom med, så glad :D :D Fick med några andra småsaker hem också. Men ingen jacka... Får kolla vidare ;). TAAACK såååå mycket mamma och pappa för allt!! :)
 
Nu ska jag dusha och göra mig iordning! Ikväll får vi gäster :P :) Ha det bra!!
Ps. Visar allt jag köpte senare! PUSS
osminkad xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0