FÖRLÅT BLOGGEN

Heeeej älsklingar!! FÖRLÅT för jag iggat bloggen heeela veckan!! :O Men den har varit så jobbig så har inte orkat eller haft tid!! Men nu ska jag börja som vanligt igen!! :*
För att kortfatta min vecka: Läxa typ varje dag, dans, kompisar, PLUGG och scienceprov! Ja, vilket tråkigt liv Valentina har, tänker ni. Nej men de var väl inte en såndär toppen vecka !! Idag var det världens sämsta Lördag.. NEJ MEN VI VAR I SKOLAN. Det var Autumn fare och det regnade och var kallt!!! :( :( Det är när man säljer saker i skolan för 9ornas bal typ?!?! Men men träffade kompisarna och hade ju inga lektioner så det var väl najs.. Och Emma sov över igår!! Vi hade jättekul :D :D Vi blev fett flummiga på kvällen : Men gud vad jag inte orkade gå upp idag??!! ÅÅÅH vi hade ju kunnat ligga kvar i sängen och mysa hela dagen!! MEN NEJ, vi ska va i skolan! Gud vad kladdigt inlägg. Förstår om ni fattar noll!! Nu ska jag kolla på film! Btw vi hade gäster idag! Aja puss
DET VIKTIGASTE: OMGAEPOGRJWÖ95BQÅ95 MINA ÄLSKLINGARS NYA LÅT live while we're young ÄR BÄST I VÄRLDEN!! ALLA KAN LYSSNA PÅ DEN FÖR DEN ÄR AWESOME!!!
 
bilder från da week
 
'
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0