I HATE GYMPA

 Oherre min gud. En sak som ni kanske inte visste är att jag HATAR ämnet gymnastik, (P.E) i vår skola!!!!! Först skälet är för jag suger. Har 0 kondis typ. Sen andra är för det är så tråkigt. Idag hade vi springa runt Liljsjön. Ja vad kan man säga, ska fatta mig kort... DET GICK ÅT HELLV*TE. (ursäkta språket) Åh jag sög orkar inte berätta i detalj, men det gick hu som helst bara dåligt. Nu mår jag illa, har ont i huvet och vill sova. Så ska gå på Re-test och träna jättemycket så jag får under 15 min!!!
Men vi slutade 45 min tidigare (Y). Så nu ska jag vila typ inför kvällens tecknik träning... PUSS :*
kom ihår på vår 1a tävling... Vi kom 1a :D <3

Kommentarer
Postat av: Victoria

Vad fick du? Säg inte 15,för det är sjukt bra,och jag fick 18 förra gången ! :( Om någon har dålig kondis äre jag...

Svar: fick 17 :'( de suuger för mig! Du? <3

2012-09-10 @ 19:22:08
URL: http://victoriaf.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0