SLEEPÖVER

toodles! Kör lite Robyn style.. ;)
Igår följde Emma med mig hem efter skolan! Det var jättekul för det var första gången hon var hemma hos mig?! Hon tränar ju så himla mycket för hon är en av Stockholms BÄSTA skidåkare, åker till Norge och österrike varannan vecka osv + hon bor på Ekerö. Därför åker jag oftast hem till henne! Sen var hon tvungen att åka hem vid 7-halv 8 :( Sen vid halv 9 gick jag till Michan, Ika var där, sen gick vi hem till Ika och sov över! Hade jääättekul igår, hahahaha garva ihjäl oss typ hela tiden och det kom ut glass ur Michans näsa...(?!?) lol :P
Nu iaf sover Michan och jag och Ika är vakna ;) Sen ska vi göra Pannkakor för brunch ;D Får se hur resten av dagen ser ut!  PUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0