guuud sååå hiiiiimla joooobbig daaag!!!!!!!!!

Asso de har varit fett jobbi dag idag!!! det e typ varje lördag nu mera.... Har bara varit här instängd i huset o int haft ett **** att göra!!! igår kväll/natt så kände jag att en tand va jättelös så jag gick t toan o de typ kom ski*mkt blod!!! å asso jag svär den hängde på en lös tråd!! sen sov jag o på moronen var den kvar! sen vid lunch va jag fett trött på den den var bara ivägen, så jag började vride på den o sen lossnade den! skönt ;) nu har vi ätit en SUUUUPERGOOOD pasta!! I <3 PASTA!!! PASTA IN MY <3 4eva!!! <3<3<3<3<3 haha :P

BYE! <3<3

o t alla dumma ungar som inte gillar pasta: PASTA E SK**GOTT!!! ÄT!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0