sjuk... igen!!!

Det här är typ 3:e ggn jag är sjuk!! det är fett jobbigt!! Nu är jag jätteförkyld och hostar mkt o nyser o snorig o ont i huvet o mår illa o... typ allt!! mamma har också fått det jag har... :( alla e sjuka fast inte isa o aurora. Idag har jag typ bara sovit o druckit... hoppas jag kan gå på måndag, (det är clasday på måndag). har inte ätit något på helaa dagen bara en halv banan  men ska föröka få i mig något annat.... Men nu är jag faktiskt gladast i världen typ!!!! Pappa har sagt att hela huset (asso renoveringen) blir klar idag!!! så imorgon kan vi typ flytta in!!!! Och sen om en vecka precis är det julafton!! :D :D :D o sen 2 dar efter fyller jag åååååår!! :D :D :D läääängtaar!!!

Ikväll nu fakiskt kl 6 är det schooldisco för 7er och 6er och man kunde köpa biljetter för 30 kr i on tor o idag. jag hade tänkt att köpa biljettern igår men car inte säker på om jag skulle vara frisk o gå o jag e glad att jag inte köpte biljet... jag hade bara slösat 30 kr på ingenting lixom.... :( men tur att jag inte köpte! <33
men hoppas alla kompisar hare kul ;)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ja e oxxå sjuk :( fast ida mår jag mycket bättre men igår hade ja feber och jag hade inte ätit något på 1 och 1 halft dygn :( men ida mår ja bättre kryya på dig valle! <3 :)

2010-12-18 @ 13:14:57
Postat av: Leila

åååh du fyller år vad vill du ha? Ska du ha en fest :D

2010-12-19 @ 20:02:12
Postat av: Anonym

leila vi måste prata om festen vi ska ha:P

2010-12-19 @ 21:30:13
Postat av: Anonym

leila vi måste prata om festen vi ska ha:P

2010-12-19 @ 21:30:52
Postat av: valle t anonym

vadå för fast!!?? jag vill oxå veta! :P man får int ha hemlisar på min blogg.... ! :s :P :)

2010-12-20 @ 08:10:07
URL: http://valentinasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0