Kommit hem nu! <3

Nu för typ en 15-20 kom jag hem, har inte varit hemma på hela dan sen i morse=)
Vi hade PE test (gympatest) idag. Jag trodde det skulle vara jättesvårt, men jag övade jättemkt på bussen idag o så blev testet jätte änkelt! Men det var typ 2-3 frågor som var lite svåra... =S
Sen igentligen så slutar vi tio i tre men efterso vi hade prov fick man gå när man blev klar o då fick jag gå 5 i 2 :D
Sen åkte jag hem med cornelia, hennes syster, Evve o marcus :)
Sen skulle jag till vb med cornelia o evve men det blev inte av :( istället stjussa pappa mig t vb, skulle köpa en sak o då behövde pappa åka o handla o då följde jag med :)
Men nu kom vi iaf hem <33

Jag ÄÄÄLSKAR hjäärtan!! <333333 haha <333

<33

Kommentarer
Postat av: Apa<33

Vem ska hjälpa dig med det bakrunder?????????????????????????????????????

2010-11-26 @ 20:19:41
URL: http://aporisbest.blogg.se/
Postat av: LEila

Saknar du vinsta :)

2010-11-26 @ 21:11:39
Postat av: t leila/valle

NEJ!

inte ett dug nu men innan lite :) fast saknar alla kompisar (inte killarna typ o nåra t...)

saknar du?

2010-11-26 @ 22:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0