Värsta natten!

Igår kväll så var jag ganska trött och jag la mig för att läsa typ 5 över åtta. (på kvällen) Och då somnade jag typ 20 i nio... Men sen så vaknade jag och var typ klarvaken! jag trodde den var typ 3 på natten eller nåt men kl var 22.40!! Och jag var klarvaken! Sen så var mamma oxå det så hon sa att jag skulle pröva med att typ tänka på något roligt men nej! Det funkade inte att somna. Sen att typ bara ligga still, men nej igen! Sen så hade jag försökt typ allt och då provade jag att räkna får! haha. Och´inte nog med det dom var rosa!
Mamma somnade vid typ 24, o jag typ 0.01 eller senare!!
skiitjobbigt!! Och sen så börjar ju vi 8 idag så jag har typ inte sovit nåt.... =O
Ska snart åka till skolan...
 
Och juste! imorgon är det................................................................FREEEEEEDAAAG!!!!<3333 =D
O FREEEDAAG=HEEELG!!!<3333 YYIIIPPII!! sk kanske se hp o dödsrelikerna me pappa :)

Måste göra mig i ordning t skolan :) ses<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0