Cykeldag med michan! :D

Åh har varit en helbra helg! :D Men det är synd att den e sluut nu ;(. Men börjar och berätta från fredag eftermiddag :).

Efter skolan i fredags så skulle jag o Robyn göra nåt men hon slutade ett o vi 10 i tre lixom... och så skulle hon till typ tandläkaren o sen skulle hon ha dans halv 5 o sen kunde hon inte göra nåt efter :(. Så de gick inte :/. Men sen så typ var jag hemma o chilla o så :). 

Sen i lördags (igår) Så åkte jag o sarah upp till vällingby o åt lunch :). Jag åt SUSHI SÅÅÅKLART!! :D :D. Sarah åt kycklingtallrik :). Sen åkte vi hem typ 3 eller vi var hemma då. O då så gick Sarah hem o jag la mig o vilade va TRÖÖTT! Sen så hade jag konstskola halv 4 men asso skippade den... INTE bra men var så sjukt trött! För annars hade jag inte orkat vara med på ellies fest lixom ;). Så jag sov sen så typ 5 så började jag göra mig i ordning för ellis fest som började kl 6. Och typ 10 i 6 kom michan (hon skulle åka med oss och sova över efter), men jag hade glömt o slå in presenten så paketet blev helt**** :P. Jag köpte en parfym :). 

Det var jättekul på ellis fest :D. Förutom att jag råkade göra illa michans öra... (vill inte gå in på detaljer;)) Men som tur var gick det bra! Sen så kom mamma o hämtade oss kl 22. Och hemma så typ var vi inne lite på datan men sen så la vi oss o prata ;). 
Och idag så har jag o michan cyklat mäst det var faktiskt superhärligt! Först cyklade vi till mormor o hjälpte henne med att ta foton o fikade där. Sen åkte vi hem o åt lunch sen cyklade vi till vb :). Och sen till michan o där skulle vi sätta på lösnaglar på mig men det blev inte så bra för vi hade ett gammalt lös-naglars-lim  så dom lossnade o det blev kladdigt o så typ hela tiden... :/, så istället målade vi lila lagellack o sen rosa graffity på :). <3 Sen åkte jag hem i det här spöregnet :PPppPP, o vi åt middag o nu sitter jag här! :P Thihi mke att skriva :P <3

bjuder hära på nåra bilder ;) <3

haha ful !!! :O ;P

pussN <3


Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag tog den översta bilden :)

2011-04-04 @ 18:59:36
URL: http://jojoscrazylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0