glömt mobilen...

Hej alla! Idag hade jag utväcklingsamtal o det gick SUUPERbra!! :D :D. E jättenöjd :). Kom hem från moster idag. Och jag åt lunch med mamma! Vi åt chinamat, mums. Nu kom vi hem från och märkte att jag hade glömt min mobil! Och som säkert alla vet så är det inte konstigt för jag glömer ofta saker hemma hos folk ;D :P. ALLTID då alltså! ;). Så ni kan ringa hem till mig eller mamma om de e nåt ;).

Vi e lediga imorn igen, sköönt!

FYYY VAD JAG SAKNAR ITALIEEN!!!!!! ;( Asso kan man inte bara spola till den 28 april och så stannas tiden där och då är et alltid juni o vi får alltid stanna i ITALIEN!! YeeeeeeeeeYYY!! :D :D Jag tror att ALLA håller med om de för då ere oxå sommar!! O de e bäst o vintern SÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄMST!!!!!!! :@

jag SAKNAR ! ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0