Haha glass kl typ halv 8!

Hahaha B Ä S T A start på dan ju! ;D. Idag så börjar vi kl 8 o de e veckans V Ä R S T A dag så alla e ju döö-tröttaa! Men då på brommaplan typ vid halv åtta stog det en tjej där o delade ut GBs nyaste glassar o ba "här GB bjuder på en glass!" HAHA f1 bra vare ! O typ alla i engelska sprang fram ;D haha det ägde. Det passade ju också för alla var ju så trötta men så får man en sockerkik typ, G R A T I S! :D MUMS <3

Blåsig dag idag ;O. Inte kuul ;(. Pratade me farmor i mexico o ja... de va ugnefär 30 grader, kallt? AARRRGGGGHHH typ tar livet av mig om jag inte får sool !!!!!!! ;(! Och gissa vad det stog i METRO? "Ungefär var fjärde vuxen blir deppigare när det är ljust och sol o sommar." Man ba WWWWHHHHHHHHHUUUUUUUUUUUTTTT!!!!!!!!??????? Eroom kneppa !? Nej jag tror dom skrev fel! Det ska ju stå "Ungefär varje person blir gladare när det är sommar och ungefär alla blir deppigare när det är mörkt o vinter." SOLKLART! Men nu ere iaf lite finare väder så ska ut o cykla en tur ;).

pussN
söt (a)

 SAKNAR EN KILLE!! ;( Känner mig fett L O N E L Y

Kommentarer
Postat av: Lala<33

ulala! vem ere du saknar?x)

2011-04-09 @ 13:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0