hej! ;P

hej! Asso senaste dagarna har det ju varit lite dålig updt som ni kanske märkt! Jag är väldigt ledsen för de <3. Men har haft ganska mke annat framför allt med skolan. Men nu ska jag berätta hur det har varit :).

Den här veckan har varit rätt kort (asso skolveckan) 4 dagar :3. I alla fall så har jag varit sådär... I tisdags vaknade jag typ 100 ggn och sen på morgonen var jag jättetrött och hade ont i halsen o va HES!... (sov över hos mina kusiner i söndas) Och dagen var ju rätt bra :). Sen i onsdags åkte jag hem med moster och vi badade på åkesovsbadet. Jag sov över där också. Och det var typ pyttelite bättre på dagen med halsen. Men sen typ på kvällen var jag jättehes då eftersom jag hade pratat mke. (alla som känner mig vet att jag e lite av en pratkvarn :P) Fast jag ock berenike sprang ett varv runt kvartert och då blev det ännu värre med halsen o de. Hade väldigt svårt att andas lixom, det gjorde ont typ. Och idag skulle vi springa två varv runt liljsjön men jag powerwalkade istället med eve som också inte kunde springa.
Vi slutade tidigare också ! <3

Och nu sitter jag här :) <3.

Här e det jag fick av Checco o antonella :). Snällaste dom e <333


En supersöt blommig blus! <33 SO happy :D
´mhihi! <3

Men nu asså, nu kommer den sötaste grejen som man kan ha av det här!!! Awwwwwrrr !! ;D
åå!! Söt <33 gissa vad det är??!!! kolla på nästa bild! <3
<3333


värkligen SUPERDUPERBÄST presenter! Och jag behövde t.o.m ett usb höll faktiskt på o köpa ett typ förra veckan ! ;P hihi!
båda till jättebra användning <333

pussN


Kommentarer
Postat av: Victoria Frånstedt

Var köpte du USB:N? Foki har en likadan ,fast hennes är en panda!

2011-04-29 @ 17:41:33
URL: http://vickytalar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0