Studsmattan, UPPE! <3

Nu e stutsis uppe! ;P. Jag, isa o aurora liite pappa satte upp den idag! Men det var ju mäst jag xP. Men iaf så eren uppe nu ! :D. Och har hoppat liite idag men ska hoppa mer nu! ;D Alla som vill får komma thihi <3.

Men innan jag går ut ska jag berätta från igår. Igår hade vi gäster men det var en av mammas kompisar så jag cyklade hem mormor o sov över där :). Sen idag så hade vi mysit på morgonoen o så, o sen åkte jag hem igen för att sätta upp stutsis :).

Idag har vi oxå gäster xP.

Nåån som vill göra nåt ?! <3

pussN

ego... ;P
tkr ni jag skulle passa i kort hår? typ sådär. Säg vad ni tycker!! ;D



Kommentarer
Postat av: ika

Jaaa!! Klipp kort ! :D <3



o jag kmr !

2011-04-10 @ 14:58:39
URL: http://teenangedream.blogg.se/
Postat av: lala<3

klipp håret kort och supersöt bild på dom framför spegeln!:D<33

2011-04-14 @ 19:01:25
Postat av: lala<3

supersöta bilder*

2011-04-14 @ 19:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0