vårdag!

Hej alla söta och hoppas på glada, läsare!
Idag började jag dagen med spanska. Men läraren kom *tyvär* inte så jag hade ingen. Egentligen var ju det ganska bra för hade icke gjort läxan xP. Men spanskan börjar 20 i nio och skolan började 20 över nio så hade lite tråkigt ett tag :/. Sen kom Lisa och då gick jag ner till hennes korridor sen gick jag upp till mi igen och då hade fler kommit :D. Första lektion efter mentor time var svenska... :/. Sen hade vi lunch och sen musik sen engelska! Kort o bra dag.
Efter skolan följde jag med Astrid hem och vi gjorde lite matte, (väldigt lite xP) Men sen så åkte vi ut och cyklade runt kvarteret och då mötte jag Nicolai. (min kusin) Sen så cyklade jag och Astrid ett varv runt kvarteret med honom. Sen så gick jag och Astrid på en långpromenad, härligt! Sen åt vi lite och efter det så cyklade vi ännu 3 varv runt kvarteret xD. Skön ute-cykel dag! Och imorgon är ju vi lediga så då ska jag sova över hos moster, så jag gick till hene efter att ha varit hos Astrid.
Och nu sitter jag här! <3
VIKTIGT
Jag glömde ju säga att klänningarna från igår är från http://www.ellos.se/ ! Jag tycker att alla borde kolla där för dom har hur söta kläder som helst! <3

Men det här är ÄNNU VIKTIGARE!!
Ni MÅSTE rösta nu !! Asso ni som inte har ;D. Tipsa gärna min blogg till andra som ni känner. För sen snart om typ några dagar så kommer jag utse en som jag tycker är söt och den som fick flest röster och sen så får ni rösta på vilken jag ska köpa! :D
RÖSTA RÖSTA! :D <333




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0