braa daag :))

E trött på "hej" alltid när man skriver här så idag blire istället:

Buena Sera tutti cuanti!

Oggio oh stato in cita con mama.

Abiamo andato al Sergelstorg. Molto divertente. Adesso ti dico perche :)

De där var italienska :))

Idag har vi varit på Sergelstorg.

Jättekul.

I början ver det massa rosa människor som var suuperkonstiga!! jag lägger upp bilder.

Det var superroliga oxå men läskiga hahaha :D

Sen sammlades massa typ 800 personer i mitten dära helt blodiga typ. Typ döda personer, asso vissa var fasen läskiga! Fick inte så bra bilder på dom men vissa såg skitvärkliga ut!!

haha

usch ;P

här e de roosa konstiga varelserna, haha!

Juste de va en som kom fram till mig, jag hade en ballong i handen, ode pratade inte dom ba gjorde massa ljud o han som kom fram försökte ta min ballong o allt, haha jag blev räd dära! :D










förresten har jag sagt det här förut, KOMMENTERA MEEEEEER!!!!
pussN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0