plugg hos michis :/ :)

Hej.

Idag hare varit gaanska kul iskolan.

Vi hade skolfoto som ni kanske vet o vi hade franska :)

Det var kul men vi fick läxa... !! :(

Man ska kunna uttala o skriva siffrorna 1-20 tills på FREDAG!!!

BUUUU!!

Sen fick vi läxa i science oxå :(


Gjorde precis klar den här.

E ju hos michan så har gjort klart science läxan o så har jag tränat på orden!

Hoppas det går bra på läxförhööret... :S


Jag o michis har typ pluggat som ni vet o sen vart lite med Liam o nu dsk vi väl göra nåt annat, antar jag :) <3

tyvärr kan jag inte lägga upp min klädsel nu, för michan ´har ingen kamera ´på den här datan!

En westie!!! ♥

här e en suupersnygg bild som michan har tagit!!

btw det VIKTIGASTE:

Den bästa systern i HELA världen fyller år imorgon, Isabelle ♥




 och min kompis sarah!!!



Det kommer blir "FEST HOS VALLES BLOGG" imorgon!! :D :D :D <33♥♥

kyss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0