bad days

hej bloggen......
Förlåt för dålig uppdatering!! Igår så var de en bajsdag. Allt var kaos typ? I skolan hade vi jääättetråkiga lektioner... :(
Och sen efter vi slutat var jag tvungen o åka till vby för att byta mina skor till en strlk större. När jag kom hem efter det skulle jag på karate kl 5 men ingen av barnen skulle gå o pappa kunde inte skjussa så de blev inget.
Egentligen har jag karate kl 6 men var tvungen att plugga så gick inte alls.
Pluggade typ 1 timme igår.. :( Och idag hade vi provet!

Provet gick bra. nu är jag nog världens tröttaste människa så jag går o lägger mejj snart, haha ;)

förlåt för ett lååååååååååångt inlägg!
PUSS

så gullig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0