ibland... ere jobbigt

baejthaejrh.
anergoi aeiuthn anbw4t.
Jag var sur. jag e ganska sur. rtpgqunb 3å246tbn.
Mamma köpte en jättefin klänning fast den var för stor o sen blev de bråk. Jag har sovit i typ 1,5 timme - 2 timmar.
Var såååå trött. E trött nu oxå. Vi har bakat pepparkakor. nu ska vi äta snart... aörjynåw
ja.....

Jag har INGEN julklänning! känns ju jäääättebra. och imorgon så måste jag åka upp till vby. Ska köpa en koffta o skor o kolla på en klänning. men jag har inga pengar... Det är problemet :/

AJA nu ska jag gååå

FÖRLÅT FÖR ETT VÄLDIGT TRÅKIGT INLÄGG
inget att läsa?

när man var liten var livet som en rolig lek.
Nu är det en stor utmaning, liv eller död?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0