NYÅRSAFTON

Hej! Idag är det Nyårsafton! :)
Jag tänkte berätta lite om min dag för er.

Klockan typ 12 så ska jag, Lorena, Umberto och Matilde åka in till stan. Jag tror inte att jag ska köpa något.

Sen så är väl vi där och kollar runt. Dom vill ju se hur det ser ut i Stockholm! (italienarna)
Sen så åker vi hem till Moster, vi ska fira där. Sen så kommer typ alla vid sju.
Självklart ska vi smälla fyrverkerier :D :D

Nu ska jag äta lite och fixa mig. Uppdaterar dagens outfit under dagen, sen "nyårsafton-outfiten" ikväll! puss!
Fajerwerki1_largesåhär borde det se ut ikväll...♥

D336ccec002a69534efedbc8_largeoch såhär
Tumblr_lx2dhdvbhw1ql5x3no1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0