vad tycker NI?



heeeej. Jag e på dåligt humör igen. :(
usch usch.
Men nu snöar det. kul kul. fast tror inte det lägger sig. bara om de typ snöar hela dan pluss på natten. MEN man får ju hoppas!

tycker ni att jag ska byta presentdag????
Det är asviktigt att ni svarar!!! För jag kanske ska byta till den 26 juni.
För de är så jobbigt när alla bah "de här e för din födelsedag OCH för julafton!!"
OJ kul.
Sen så kommer jag ALLTID på saker EFTER min födelsedag, men då måste jag vänta ett helt år till! gaah jobbigt... För jag vill ju köpa saker under året men de kan man ju inte eftersom man har använt upp pengarna. Men sen alla som fyller år i Juni dom behöver ju vänta bara 6 månader .. hahaha fatta ni vad jag menar?? pluss att jag ÄLSKAR sommar!!! :D 
men mamma blir typ lite lessen när jag vill byta......... :( 

SÅ SVARA: BYTA TILL:
26 JUNI            eller              HA KVAR 26 DECEMBER 

snälla hjälp!!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia!

fira din födelsedag lite på 26 december, men sen ÄNNU mer den 26 juni, och få alla presenter i juni ! för det är ju lite tråkigt att inte fira den alls :)<3

2011-12-17 @ 10:23:01
URL: http://sofiaedgrens.blogg.se/
Postat av: Anonym

ha kvar din vanliga födelsedag!!!

2011-12-17 @ 10:27:36
Postat av: Alex<3

Ha kvar i december till blir ju inte em

Riktigt födelsedag annars. Förstår att din mamma blir ledsen det är trotts allt hon som har fött dig och firat dina födelsedagar genom åren.. Och så helt plötsligt ska du byta dag! Ha kvar samma dag! Och gör det bästa av de sötnos :)

2011-12-17 @ 10:30:43
URL: http://pinkpanters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0