Mobil=Fixad!

Har nu ett abonemang, e jätteglad för ringer för 0 kr i min till alla som har tele2 o sen 69 öre i min till de som int har tele2. Sen så messar jag för 69 öre till alla som int har tele2 så kommer int kunna messa me er så mkt, satt ni vet :PP <33

Och idag bär det av till sälen!! Är jätteglad och nervös. Sen var det en person som hade kommenterat ett inlägg om typ michan o jag kunde åka tsm o liftkort o så, men vet int vem de var!? :P :P :P

De e jättepinsamt för jag vet int hur man ställer sig upp på skidorna om man ramlat!!! Berenike ska hjälpa mig :) <33

Kommentarer
Postat av: Jossan

Det kommer gå jättebra!!

Det är Inteee svårt att åka !! <3

2011-02-26 @ 12:04:47
URL: http://jojoscrazylife.blogg.se/
Postat av: Lina

Vet du vilket typsnitt den där /valentina-texten är??

2011-02-26 @ 23:54:10
Postat av: Jossan

Är inte alla abonemang och kontantkort de ?? :O:O

2011-02-27 @ 01:17:16
URL: http://jojoscrazylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0