hos Emma

Heej e hos emma o Francesca nu. har haft de beest asso!

Har badat hos Matilde de senaste dagarna. Var i vattnet typ 8 timmar om man plussa allt, sov over hos henne o sen sàbadade vi typ hela dan ;).

Var ca 30-35grader ?

O asso int for o skryta menn igàr sola jag pà en badmadass i pooln precis under solen lixom sà jag blec *ganska rod.., men suuuperbrun ocksà!!!

Fàr massor av komlpimanger om att jag e sà brun o e 50 % svenne ;))
Och mànga fòr min italienska! :D

Kan prata bettre en fòrra aret ;)

Hihi <333

Min hògsta ònskan er att fà vara i italien o nte àka hem.
ABNSOLUT INTE.

Sorry men saknar ej sverige bara mina kompisar o familjen. :)


vi àker nog t en sagra ikvel, f1 mysigt !

Sen t sardinien den 12 t edn 22 e der 12 dar, fatta!? ;P

Men bòrjar gràta typ ner jag tenker pà att de bara e 1 veck kvar efter!!! ;( ;(

USCH vill spy.

fy fan!


Nej nu skiter jag att prta om de, kommer bòrja gràta! ;(


pussN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0