Maxi-klänning!

Som typ alla vet har jag hatat långa klänningar.
Och för ca 3-4 månader sen fick jag en långklänning av nåra kompisar.
Jag typ lacka ur o ba "neeeeeej slääng den!!! Tror du jag kommer ha den på mig nånsin eller!!!???" tyyp.

Jag kommer inte ihåg att jag sa det o att jag ens sett en långklänning, men mamma säger det...

Men iaf så har jag funderat på en långklänning o för nån dag sen provade jag en o blev faktiskt överraskad för det var fint!

Så idag så hittade mamma den där Maxiklänningen igen o frågade om jag ville ha den o jag sa ja!

Hihi, från en mardröm till en fin sommarklänning!

Här kommer bild :)


det som ser svart ut e mörkblått :)

Men ni ska fortfarande veta att jag inte gillar kläningar som går över knäna eller till knäna,
De ända långa klänningar jag kan ha e MAXI!

INGA ANDRA!!!! ;)

pussN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0