SUR

E f1 suur!!

Imorse kl 7.30 väcktes jag av mamma o pappa som satt o pratade me öppen dörr i köket!!

ASso jag hade stängt den helt o jättebra men så öppnade dom den o glömde SJÄLVKLART att stänga den!!!!

Sen försökte jag somna om men de gick bara inte, även fast jag var såå trött. för jag somnade typ 1!!! Och nu sitter jag här o supertrött!

Men jag kommer sova middag sen, thihi xP

O vädret e ju inte finast?! Jag som hade tänkt gå t Nälstabadet me Sarah...

Men de kan vi ju iaf kanske efter lunch lixom... <3

Men iaf så har jag nyss varit ue o plockat 4 jordgubbar! En t mig o syrran sen sparade vi en halv t Aurora o Mamma så delade jag o Isa på den sista, MUMS :)


Hittade den roliga bilden!!! :

hahahhahah bitch bliick!! <33

pussN

Kommentarer
Postat av: Sarah<3

kommer du att kunna blogga när du är i italien? :D

2011-06-21 @ 16:22:38
URL: http://sarahbaara.blogg.se/
Postat av: Victoria Frånstedt

Haha det var ju en fin bild Valle! Saknar dig! <3333

2011-06-21 @ 18:06:59
URL: http://vickyfsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0