Tjaaa

Heej söötisar!

Har varit på stan idag!

Vi kollade i många affärer och hittade 3 som jag älskade 1 på hm typ strandklänning, (en sval) sen en på Zara men en var för liten o storleken större var för stpr där uppe!

;( Den var suuperfin!! (Kanske åker in o köper den imorn o syr upp den.)
Sen en annan på Zara o den köppte jag!
(kommer bilder)

Efter det åkte vi hem t moster o förberedde oss lite till Berenikes fest!


Tog fina vilder på tårtan... o jordgubbar från imorse! ;)






kommer mer bilder nåna annan gång på klänningen...

pussN



Kommentarer
Postat av: iisaacson

sv; tack så jätte jätte mycket att du har röstat på min klänning!

säger till när jag länkat alla bloggar :)

ännu en gång, tack !

2011-06-22 @ 23:45:12
URL: http://iisaacson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0