bloggar på morgonen ?!

Asso jag har typ börjat blogga på morgonen ? :P lite weird vill blogga efter skolan för då har man ju meer att berätta om! Men jag har alltid så mke tid över på mornarna, så bloggar då :P.
I alla fall så igår vare vnlig dag typ o de e skööönt att de skulle bli fredag idag!! :D :D den här veckan har gått sååå SEGT ! Men tror det e för vi hade ju fredagens schema på tisdagen :/.
Igår kväll ritade jag ;) <3 den blev rätt bra ;)

Idag ska jag o elli o kanske de andra tjejerna på bio :D :D vi ska kolla på hur många lingon finns de e världen eller i am number four :)

Ska gå nu byee <3


Kommentarer
Postat av: Jossan

Vrf går du it upp tidigare da ? :)

2011-03-25 @ 14:19:53
URL: http://jojoscrazylife.blogg.se/
Postat av: lavin

palla kolla på andra filmer när NSN finns!? Haha:D

2011-03-28 @ 20:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0