vårväder o kläder! :D <3

Fint väder idag, så har precis varit ute och solat o lyssna på musik :). Har oxå gjort rent i trädgården men int så mkt för handen och foten! Har gjort illa högra foten nu OCKSÅ! Igår när mamma smällde bildörren så *råkade* jag ha min fot där AJ.se!! :( Så måste typ halta :P <33

Ikväll kommer kusinerna o äter middag o sova över :D <3

Men asso håller på att längta ihjäl mig!!! Vill ha vår och sommar och sol NUU!! Usch jag börjar grina o den inte kommer snart!! D: :(

här är lite sommarkläder/vårkläder jag kollat på http://www.ellos.se/ :)
skinjacka <3sweatshirt
 snygg.se! ;)rosa :P
söt :)
Snygga.se !
De va dom de! men de finns ju typ 100 mer jag gillar, men pallar int ta mer :P <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0