wohoo härlig vårdag! :D

Har varit såå härlig dag idag! :D Även för att det har varit snö o så, har det ju ändå varit som högt 8+! <3 hääärligt<3 Idag kom michan typ halv 11 o då såg vi klart på burlesque. Sen så åt vi lunch. Efter gick vi ut på en liten pomnad typ 10 min. Sen ville vi va ute mer ju så vi tog en äggkartong och planterade blommor! :D visserligen gick frönen ut 2004 men man kan ju ändå försöka ;). Och sen var Aurora på kalas o då kl 3 när kalaset slutade gick jag och michan o hämtade henne i nälstaskolans jympasal men då så fick aurora åka hem me nåra andra så vi gick tbx igen utan henne :PPppPPpp. Men jag fick skavsår så har oont!
När vi kom hem fick vi fika :). Efter det så gick vi till michan o planterade fönen som var över hos henne :)<3
HOPPAS dom slår ut! ;) Och eftersomd e va så fint väder så var det premiär för min väst! :P thihihi första gången jag använde den ;) <3. Sen blev det för mig årets första studsmatte-hopp ! Michans studsmatta var uppe så vi hoppade :D de va kuul :).

HOPPAS HOPPAS HOPPAS de e lika fint väder imorgon o rästen av veckan! :)

Nu ska vi snart äta lammsteek ! :D :D muums <3

pussN <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0