joggat! <3

Hej <33
Igentligen skulle jag ha re-test i beep-test (:P) men jag glömde jympa kläder så hade inte de... :/. Men istellet gick jag ut o jogga! Men innan var jag i vb med elli o ika. köpte ett rosa nagellack! <3
Vädret var sådär väldigt blåsigt men man blev ju varm sen. :)
Det var rätt härligt fast jag dampa 1000 ggn för min hörlure åkte ut 24!!! Och jag skulle tagit ipoden egentligen men den var urladdad och så hittade jag inte mitt vanliga headset till min telefon så fick ta nån helstor o knäpp headset med en lure typ!?
knäppt... 
Och imorgon om det e fint väder och jag har lust och ork ska jag också jogga lite ;). Behöver komma i form <3

DGB: Checco!
Kategori: italien <333
checco :). han röker... inte bra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0