jordgubbar!

Hej alla... Det är SÅÅHÄÄÄR lite bättre än igår... Har lärt mig att man måste ta motgångar och lära sig att allt inte kan vara som man vill. Men jag kommer aldrig lära mig älska att bo där. Men man får väl prova på nya saker.

Så fort jag tänker på allt de där ja då brister jag ut ! ;(
Och igår när jag skrev det förra inlägget. GUUD!


Men nu ska jag prata om nåt annat kul!
Jag och pappa har rensat jordgubbar o de e ju mycket, men inte förän nu inser jag hur MYSCKET det är! Asso de e typ flera hundra :D :D.
Helt ärligt tror jag inte att nån har så mycket jordgubbar som oss, och ett sånt stort! :)

Har tagit bilder:






och mke mer typ! :D



Kommentarer
Postat av: Jossan ♥

Du la upp samma bilder flera gåmger :P

2011-05-28 @ 15:47:19
URL: http://jojoscrazylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0