Nej!

Asso just nu e allt bara, rent ut sagt skit.

Det som inte fick hända nu, hände.

Asso de e om italien. Asso vi kanske inte ska bo på Capitello där cecco min gudfader bor utan på Conetta där hans mamma bor!!!! 

Capitello är som ett andra hem för mig! Vi har bott där varenda sommar minst tre veckor och nu så ska vi inte de! Det känns som om jag ska flytta typ ;(.

Conetta det är också jättebra o faktiskt typ större och finare typ men de e lite instängt och det finns ingen annan än familjen. På Capitello så brukar alltid Francesco och Djorgo (stavning?) komma och hälsa på och Scheggia min bebis e där, asso Ceccos hund, o typ minst en gång per dag kommer det någon kompis asso man e typ alrdig ensam om ni fattar. För Cecco han har mke mark typ så typ alla i anja känner till honom och han bor lite ute på landet och vid motorvägen så de gör också att många kommer!

Och åååh asso den känslan att vara där med alla! Den e obeskrivlig!!

Och att grilla på kvällen med kompisarna.
En av de bästa sakerna med att bo där är också att man somnar till prat lixom. Vårat rum är lixom precis bredvid där borden och det är, och sen så hör man hur pappa, Cecco kanske Gabrielle eller någon annan/andra sitter och pratar tyst och skrattar!
Sen när Scheggia kommer in på morgonen och så blir man väkt av att hon slickar en i annsiktet, hihi! <3<3
Och när man e där lixom!
I <3 it


Men nu kommer det ändras...
Asso jag förstår HELT varför vi inte kan vara där ochd et är för att Lalle, Ceccos mamma hon mådde väldigt dåligt i Påskas när han och Antonella var här. Det var verkligen KRIS liksom, asso dödsfarligt typ. (tror hon hade för mycket vatten i lungorna.) Så hon har svårt att gå i trappor och att klara sig själv nu så därför bor hon hos Cecco. Och det är därför vi inte kan bo där i år. Och Lalle ä supersnäll hon vill att vi ska bo i Conetta, vi får de! Det är ju Super men inte för mig...

Och snälla tänk inte "gud vad bortskämd hon är" Asso ingen förstår mig.

Men nästa år kommer vi förhoppningsvis bo hos Cecco. :)

Här kommer några bilder på Italien, SAKNAR




hittar inga nu, eller orkar inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0