Slapp dag <3

Hej alla trötta glada ledsna flumliga läsare!
Idag så är jag i alla fall trött!

Igår på valborgsafton var vi på ålstensängen såg många från skolan och så träffade jag irma, wilma, elin och Shivani :).

Och när vi åkte hem så såg vi två katter som ville bli mamma o pappa hahahahahha fattar ni? ;P ;P :P hahahaha :D.

Vi sov över hos moster oxå. Men vi sov på vinden o de va ISkallt så jag e ännu mer förkyld nu + att jag har hosta typ krupp eller var det heter, hostar hela tiden... :(.

Nu ska jag äta lunch sen ska jag vila tror jag, slappa bara ! ;)
Kanske inte går för Auroras kompis Natascha e här :P <33

pussN

DGB (dagens bild): jag på valborgafton
kategori: jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0