Worlds best idea!!!

thihihi jag har seriöst kommit på WORLDS BEST IDEA!!

Eftersom vi på IESB har spring faire nästa lördag så gills det som en vanlig skoldag och man MÅSTE vara där, då har rektorn bestämt att vi slutar tidigare i juni!! YeeeeeeeeeeeeeeeeeYYYYYY! :D Så vi slutar den 8e istället för den 10e ! :D Två dagar tidigareee <33

Och på mitt senaste inlägg så skrev jag ju om grönan o de kommer ju typ va megafullt nu kommande veckorna (:P) så på torsdagen kan man ju åka till grönan efter skolavslutningen eller på fedagen!! Nästan alla som vill får ofc komma om de kan <333 Vi får planera mer!

hihi längtar efter grööönan <33

Iår vill jag ha ett rött åkband!
thihi <3

Kommentarer
Postat av: Jossan

Var det din ide ?? ^^

2011-05-07 @ 14:04:05
URL: http://jojoscrazylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0