spågummor

heej bloggen!
Guud förlåt att jag inte har bloggat på länge men det var ju isabelles klassfest idag o jag sarah o Leila va spågummor! asso Helt ärligt var det jättekul !

Det var typ 1or 2or o 3or där men iaf!

Alla var så 7uuuukt sööta o blev asglada för de vi sa! haha men gud har typ ångest för dom för typ inget var ju sant... Jag menar vad skulle vi säga? det var typ kort  som vi 'spådde på' o dom som barnen blev gladast för var, hur många e kär i mig? och kommer jag träffa Zlatan/Eric saade?

guuud alla blev jäääääteglada när vi sa ja o typ 5 st ! haha döör vilka söötisar!

o som ni kanske vet så gjorde ju vi en dans. Vi va typ ganska nervösa men vi ville ju men sen när vi såg hur många som kom så... !! :S

Vi blev jättenervösa o allt men sen så vare ju bara ifs 1or 2ar 3or så jag övertalade Leila o Sarah!

Det var jättekul med dansen även om den var töntig, haha!
Det var typ 3 meters kö till oss, hah! :D

Aja nu ska jag kolla på idol o dricka cola! thihi <3

har feta på mejj rejält asso :O <33
så nu väger jag säkert 44 kg... :O :O
aja imorgon får jag banta, tha!

image description
puss ha en bra kväll :)



Kommentarer
Postat av: Jossan

driiiver duu? :o

inte äns jag väger så lite? :oooo

2011-11-12 @ 11:37:50
URL: http://jojoscrazylife.blogg.se/
Postat av: Vicky

Valle SLUTA du e jättesmal och jag väger också 43,5!!!!;)

<3

2011-11-12 @ 11:47:03
URL: http://chicfashionstyle.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0