aaarrgghhh MISTLETOE !!

hej!

Har kollat på mistletoe minst 20 gånger ! OMG!!!1 JUSTIN BIEBER ÄR MIIIIN!!!! ASSO JAAG borde vara tjejen som kysser honom på slutet ;O

SÅÅÅÅÅ ORÄTTVISST ! :(

meeen älskar honom 4evah iaf !

hihi  kan typ hela nu!

shawty with u, with uu , shawty with u...

aaaarrrwwwwwwwwwwwww <3333


bästa viideon förutom sluutet... :/

känner mig faktiskt lite bättre! Har ätit choklad.. :P

whoo fredag! Känns skönt.. fast det känns inte riktigt som det eftersom vi ska tbx t skolan imorn.. De e ju öppet hus. Hoppas så många av er kan komma, vore kul! som sagt det börjar 20 i 10 :) .

Hoppas bara jag kan gå.. Jag känner mejj inte direkt så pass pigg att jag kan gå t skolan :( . Men jag ska krya på mig :). Skulle sova hos Evve imorn, hoppas verkligen att jag blir frisk! :/ :)

kyss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0