dagens planer

shulululuuu !

guuud asso de e LOOOOV!!!!!! SHIET hade typ glömt igår! oooiiuuuii vad kul :D

Checco e ju här som ni säkert vet och idag ska väl vi gör nåt trevligt alla tillsammans?

Iaf så har jag nåra ärenden o MIN dag ser ut såhär:

1. vällingby, köpa klänning btw NÅN SOM VILL FÖLJA MED? har inte lust att vara 4everALone :P
2. åka till Coop o köpa converse, haha!
3. köpa eyeliner

Det var inte många, men det kommer ta lååångt tid! :)

Som ni såg så skulle jag gärna villja att nån följde med :)

nu ska jag äta frukost<3



kyss♥


Kommentarer
Postat av: Victoria

Vi måste träffas! Jag ska till VC idag med Stella ,vi kanske ser dig då! <3 :)

2011-10-29 @ 12:48:53
URL: http://chicfashionstyle.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0