DANSTÄVLING!

Hej alla !

Förlååt för att jag inte bloggade igår.. :(

Men det var det värt, för jag o michan följde med på ellis o marias, ikas, hildas o agnes o måånga andras danstävling!

Det var sååå kuul att se alla dansare o alla fina dräkter o.s.v.

Jag o michan blev sugna direkt på att att börja tävla kan jag säga :)

Och vi har typ planerat att vi ska börja tävla nästa temin!!

E sååå glad :D :D Jag ville ju börja tävla den här terminen men jag kände ingen i gruppen o det var tråkigt då lixom, men nu när michan säger att hon vill så ska vi gå på förberedning nästa termin! Whoo :D

Det ska bli jättekul om vi får för våra föreldrar :)

Sen så ttog jag jättemånga bilder eller mest videosar. Jag lägger upp dom senare idag för nu e jag hos michan.

Vi har pluggat o varit vid datan typ :P

Ikväll blire mer plugg o familjemiddag de blir mysigt. Har inte sett familjen på länge, känns det som iaf :P

nu tror jag det blir plugg :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(


bilder o daagens!


OSMINKAD


tröja - abercrombie and fitch
stickad tröja - Zara girls
byxor - Zara girls


kyss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0