Facebook @

heej !
Jag hade en grej på facebook... ni som gillade vet!

Josefin Jonsson- Snäll o söt chey! Vi var typ bff i 3an eller nåt ;P
Johanna Kjellberg- Hmm... Vi har gått på samma handboll o fotboll, btw grym på båda sportena!
Sarah Johansson- Bästa o finaste kompisen! Vi var bestisar i typ 3an uppåt, nu e vi iaf bra kompisar :) + vi går på samma karate ;P <3
Melody N näslund- En tjej som går på fotboll... Går på vinstaskolan (?). STOR familj :)
Victoria Frånstedt- Går i samma klass... A i typ alla ämnen?? ( :P ) snääll :) <3
Elin Nordenfors- Sötaste o bästa Elin EVER! :D + grym på engelska ;P din brorsa min prins.. ? HAHA <33
Eleonora Eneholm- Ellaa! Jättefgullig tjej :) Vi går i samma klass o e med varan på rasterna ;P SÖÖT! btw, FÖR smaaal! <3
Corina Anthony- Vi gick på samma hanboll... snäll annars :)
Evelina Ahren- beebis! Sötaste huunden EVER ?! + du e föööör smal :O HAHAHA STORtotte, lövet o S HAHAHA :D PUSS<3

om nåra andra vill att jag ska skriva om dom kmntra eller gå in på min facebook o gilla inlägget.. Ni ser nog... ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0