5 senaste !

tja bloggen <3


här kommer de 5 senaste blogresponse frågorna :)

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Kan du visa upp din garderob på idn blogg asso typ vilka kläder du har och så :D

Haha Absolut! Om du vill kan jag lägga upp typ nåra av mina favoritkläder :) Kul att du fråga!

Vilka bloggar följer du?

Typ mångaa olika! :) bla: fokis, kissies kollar jag IBLAND två av mina kompisar o typ 2-3 till :P

Vem tycker du mest om i hela världen?

Dig mamma SÅKLART!

Vilka är din/dina bloggförebilder? //Sarah

foki ! ;)

När började du blogga första gången?

den 22 November 2010

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.


snälla ställ fler frågor, det e så kul att svara ! hihi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0